زینبزینب، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

زینب کوچولوی مامانی

دوسال ونه ماهگی

1391/4/20 13:03
نویسنده : مامانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

تازه گی ها خیلی شیطنت میکنه هرجاکه میخوادبره چهارپایشم همراهشه میره روی چهرپایه وبه چیزهایی که نباددست بزنه -دست میزنه کلامات جدیدی هم که یادگرفته هرکاری کا بهش میگی انجام نده درجواب میگه چراعصاب خوردمیکنی حوصله ندارم وقتی مطابق میلش رفتارمیکنی میگه آفرین مامان شعرهای حسنی ولی لی حوضک والک ودولک عروسک خوشکل من و... رابه خوبی میخونه دیشب بابای زینب خانمی ما نبود وقتی برای سحری بیدارشدم اوهم بیدارشده شده بود ومیگفت الان وقت لالاست چرا میخوای غذابخوری خلاصه اونم اومد وبامن غذا خورد بعدمن رفتم وضوبگیرم اومده بامن وضو گرفت من شروع به قرآن

خواندن کردم واون خوابش برد. خلاصه دوستای عزیز زینب کوچولوی ما خیلی بامزه وشیرین زبون شده  دلم میخوا بخورمش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

معصومه مامان سهند
30 آبان 90 12:30
تولدت مبارک خانومییییییییییییییییی
مامان ماهور
30 آبان 90 13:40
تولدت مبارك عزيزم
مامان نیاز
30 آبان 90 14:10
سلام زینب خانوم شیرین زبون تولد سه سالگیت مبارک
مامان آنیتا
30 آبان 90 22:27
سلام عزیزم تولدت مبارک باشه