زینبزینب، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

زینب کوچولوی مامانی

تولدمامان

1391/4/20 13:01
نویسنده : مامانی
547 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوم مرداد1390 دیشب تو.لد مامانی بود باهم رفتیم بیرون برای شام همون رستوران همیشگی اللهی قربونت برم هروقت اونجا میریم کباب میخواهی آخه کباب دوست داری اصلا وقتی که بریدگی را میخوایم دور بزنیم میگی میگی به به میخوایم کباب بخوریم اما دیشب مدام میگفتی آقاپیاز میخام اولش بابات  متوجه نمیشد بابایی می گفت حالت خوبه بابا پیا زمیخای چکار بعد اومدی پیش منو گفتی مامان پیاز میخام آهان یادم اومد منظورت پیتزا بود آخه آخرین باری که رفتیم پیتزا خوردیم خیلی خوشت اومده بود بعد آقای گارسون برامون نوشابه آورد بعد عزیز دلم میگفتی آقا نوشابه خیلی بد ه دوغ بیار  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آرمین
1 شهریور 90 11:29
وبلاگ جالبی دارید موفق باشید به ما هم سر بزنید


سلام ممنون ازاینکه سری به مازدید
علی
3 شهریور 90 13:34
درود . ماشاله . خدا حفظشون کنه واستون . آرزوی خوشبختی و سعادت دارم وواسشون . پایدار باشید .
علی
3 شهریور 90 13:34
درود . ماشاله . خدا حفظشون کنه واستون . آرزوی خوشبختی و سعادت دارم واسشون . پایدار باشید .
ممنون ازلطفتون


مامان زینب
6 شهریور 90 12:31
سلام ممنون ازاینکه به ماسرزدید
مامان زینب
6 شهریور 90 12:35
سلام ممنون ازلطفتون شما هم سلمت وپایدارباشید
یادگاری
20 شهریور 90 8:54
سللام وبلاگ باحالی داری و پر محتوا است به من هم سربزنی و آگر خواستید لینکم کنید با نام یادگاری لینکم کنید و خبر بدید که شمارا به چه نامی لینک کنم