زینبزینب، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

زینب کوچولوی مامانی

عمل

1391/4/13 12:43
نویسنده : مامانی
368 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیرخدا راشکر عمل مامانی زینب کوچولو به خوبی تموم شد بالاخره تموم استرسی که داشتم راپشت سرگذاشتم واما وقتی که ازبیمارستان به خونه اومدم این زینب خانم ما وقتی که می دید یه عالمه باند دورسر مامانش پیچیدند ناراحت می شد مدام می گفت این چیه بازش کن - وقتی که مدید مامانی به من موقع نشستن وبرخاستن کمک می کنه نارحت میشد ومیگفت مامان خودم خودم کمکش می کنم خودم بهش آب می دم خلاصه هم کمک می کرد وهم شیطنت

اونقدر شیطنت کرد که قرار شد بریم خونه مامان بزرگ، اونجاکه رفتیم من خونه مامانی بودم اون خونه خاله فردای اون روز عمش اومد به دیدنم بعد این زینب خان ما به هوای دختر عمش مبینا رفتند اونجا دیگه حتی شبها هم نمی یومد خونه بعد ازیک هفته برگشتیم خونه خودمون آخه دیگه تقریبا خوب شدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)